fbpx

Te pasionează managementul financiar și ai vrea să experimentezi printr-un internship cum se face acesta la nivel de proiecte sau organizații?

Fundația Județeană pentru Tineret Timiș (FITT) își mărește echipa financiar-contabilă și caută o persoană cu disponibilitate de începere cât mai curând și cu entuziasmul de a face parte dintr-o echipă mare, diversă și pusă pe fapte mari.. și bune.

Cine suntem noi?

FITT este o organizație de și pentru tineret, care dezvoltă activități diverse: educaționale și de incluziune socială, evenimente artistice și culturale, acțiuni de dezvoltare a cetățeniei active în rândul tinerilor, dar și elaborarea de politici de tineret. Noi administrăm Casa Tineretului din Timișoara, singurul centru de tineret din România ce deține Certificatul de Calitate pentru Centre de Tineret din partea Consiliului Europei. Tare, nu? Vezi AICI mai multe detalii despre asta, dacă ești curios/asă. 🙂

Ce căutăm?

O persoană cu interes și studii în zona de management financiar/contabilitate, cu sau fără experiență anterioară, dar cu deschidere și cu interes și studii în zona de management,  curiozitate spre învățare, pentru un internship plătit pe postul de asistent financiar.

S-ar putea să ne potrivim dacă:

  • ai studii în domeniu și cunoștințe de contabilitate primară – vrem să știm că știi cu ce se mănâncă;
  • ai abilități de lucru în echipă – ți-am spus mai sus, suntem mulți și de cele mai multe ori lucrăm împreună;
  • ai abilități de comunicare în limba engleză (cel puțin la nivel conversațional) – da, echipa noastră diversă cuprinde angajați și voluntari internaționali, cu care comunicarea se face în engleză;
  • ești responsabil/ă și nu-ți place să pierzi timpul – suntem noi ONG, dar termenele limită sunt termene limită ce trebuie respectate 🙂
  • te descurci în a folosi pachetul Microsoft Office – Excelul îți va fi prieten de nădejde.
Ce vei face mai exact?
  • Vei colecta documentele financiar-contabile de la voluntarii internaționali din FITT;
  • Vei arhiva documentele financiar-contabile în ordinea stabilită de comun acord cu supervizorul;
  • Vei sprijini voluntarii internaționali să administreze bugetele centrelor de tineret;
  • Vei contribui la monitorizarea cheltuielilor legate de proiectele nerambursabile;
  • Vei contribui la întocmirea rapoartelor financiare aferente proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile;
  • Realizarea evidenței încasării și plăților în numerar, a evidenței gestionare a patrimoniului, precum și a materialelor procurate;
  • Asigurarea plăților pe baza documentelor de decontare pentru salariații și voluntarii organizației.
Ce vei primi în schimb? 
  • Oportunități multiple de învățare, atât la nivel național, cât și internațional – diverse workshopuri, traininguri și contexte de dezvoltare personală și profesională, organizate de FITT sau în care suntem parteneri;
  • Mediu de lucru prietenos, într-un ONG condus în totalitate de tineri și cu activitate concentrată asupra tinerilor;
  • Un program de lucru flexibil (de 4 sau 6h/zi), dacă ești student/ă, dacă ai un alt loc de muncă sau altă responsabilitate ce-ți permite doar un post part-time;
  • Posibilitatea de a avansa, în funcție de rezultate.
Ce zici?

Dacă ți-am stârnit interesul, trimite-ne CV-ul și o scrisoare de motivație la adresa financiar@fitt.ro și dacă ne place ce ne trimiți, te chemăm la un interviu.

Ai timp până în 25 aprilie să ne dai de știre că ți-ar plăcea să ni te alături.