SOLICITARE DE OFERTĂ
- DATE GENERALE:
Vă rugăm să ne transmiteţi Oferta Tehnico – Financiară pentru prestarea Serviciilorde editare si tiparire materiale informare si publicitate,necesare derulării proiectului cu titlul “Centru de inovatie si excelenta in domeniul politicilor publice de tineret”, cod SIPOCA 351/SMIS2014+ 112332,conform celor descrise în Caietul de sarcini anexat,Achizitor: Fundatia Judeteana pentru Tineret Tims.
- CONDIŢII OBLIGATORII:
Ofertantul va elabora Oferta Tehnico – Financiară după cum urmează:
- Oferta Tehnica se transmite asumata prin stampila si semnatura
- Oferta Finaciara conform Formularelor 1, 2
- CONDIŢII GENERALE
La elaborarea ofertei, Ofertantul va ţine seama de următoarele:
- Oferta Tehnico – Financiară va conţine în mod minimal specificaţiile tehnice prezentate în Caietul de sarcini anexat.
- Termen de valabilitate al ofertei minim 30 de zile.
- Plata pentru prestarea serviciilor se va realiza pe baza facturii si pe baza procesului verbal de receptie a serviciilor prestate, însoţite de documentele care atestă prestarea acestora.
- Termenul de plată este de maxim 30 zile de la data emiterii facturii fiscale de catre Prestator si de la semnarea fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie a serviciilor prestate. Plata se va face în lei prin O.P.
- Prestatorul va presta serviciile conform ofertei si caietului de sarcini, fără alte costuri suplimentare pentru achizitor. Pretul ofertat este ferm si nu se poate modifica pe parcursul prestarii serviciilor.
- Termenul de depunere/transmitere a Ofertei Tehnico – Financiare este până cel mai târziu la data de 24.07.2018, ora 18.00
- VALOAREA ESTIMATĂ A ACHIZIŢIEI este de 15.650lei fara TVA.
IMPORTANT:
Achizitorul va atribui contractul ofertantului a cărui ofertă admisibilă aplicand criteriul de atribuire celmaibunraportcalitate-preţ.
Oferta tehnico – financiară se va elabora cu respectarea întocmai a cerinţelor cuprinse în solicitarea de ofertă şi caietul de sarcini care se regasesc pe site www.fitt.ro
Oferta Tehnico – Financiară asumată de operatorul economic prin semnătură şi ştampilă se va transmite pe e-mail achizitii@fitt.ro.
Orice solicitări de clarificari si raspunsurile la clarificari privid documentatia de atribuire se vor trasmite pe e-mail achizitii@fitt.ro.
Ofertele incomplete sau care nu vor respecta cerinţele mai sus menţionate nu vor fi supuse analizei.
În vederea unei eventuale colaborări, vă mulţumim!
- Formulare Servicii de editare si tiparire materiale informare si publicitate a proiectului SIPOCA 351SMIS2014+ 112332
- MODEL Contract Servicii de Servicii de editare si tiparire materiale informare si publicitate a proiectului SIPOCA 351SMIS2014+ 112332
- Solicitare de oferte Servicii de editare si tiparire materiale informare si publicitate a proiectului SIPOCA 351SMIS2014+ 112332
- caiet sarcini Servicii de editare si tiparire materiale informare si publicitate a proiectului SIPOCA 351SMIS2014+ 112332