fbpx

Te pasionează managementul financiar și nu doar cel propriu, ci și la nivel de proiecte sau organizații?

Fundația Județeană pentru Tineret Timiș, FITT, își mărește echipa financiar-contabilă și caut/ă coleg/ă cu disponibilitate de începere cât mai curând și cu entuziasmul de a face parte dintr-o echipă mare, diversă și pusă pe fapte mari.. și bune.

_________________________________________________________________________________________

Cine suntem noi?

FITT este o organizație de și pentru tineret,  care dezvoltă activități de la educaționale și de incluziune socială, la activități și evenimente artistice și culturale, de la acțiuni de dezvoltare a cetățeniei active în rândul tinerilor, până la elaborarea de politici de tineret. Noi administrăm Casa Tineretului din Timișoara, care-i singurul centru de tineret din România ce deține Certificatul de Calitate pentru Centre de Tineret din partea Consiliului Europei. Tare, nu? Vezi AICI mai multe detalii despre asta, dacă ești curioas/ă. 🙂  

_________________________________________________________________________________________

Ce căutăm?

O persoană cu interes și studii în zona de management financiar/contabilitate, cu sau fără experiență anterioară, dar cu deschidere și cu interes și studii în zona de management  curiozitate spre învățare, pentru postul de asistent financiar. S-ar putea să ne potrivim dacă:

  • ai studii în domeniu și cunoștințe de contabilitate primară – vrem să știm că știi cu ce se mănâncă;
  • ai abilități de lucru în echipă – ți-am spus mai sus, suntem mulți și de cele mai multe ori lucrăm împreună;
  • ai abilități de comunicare în limba engleză (cel puțin la nivel conversațional) – da, echipa noastră diversă cuprinde angajați și voluntari internaționali, cu care comunicarea se face în engleză;
  • ești responsabil/ă și nu-ți place să pierzi timpul – suntem noi ONG, dar termenele limită sunt termene limită ce trebuie respectate 🙂
  • te descurci în a folosi pachetul Microsoft Office – Excelul îți va fi prieten de nădejde.

_________________________________________________________________________________________

Ce vei face mai exact?

Pentru început,

  • Vei colecta documentele financiar-contabile de la angajații și voluntarii FITT;

  • Vei pune în ordine documentele financiar-contabile;

  • Vei ajuta echipele de proiect sa monitorizeze si administreze bugetele;

  • Vei contribui la întocmirea deconturilor de cheltuieli și rapoartelor financiare aferente proiectelor nerambursabile;

Ulterior, în funcție de cunoștințe, experiențe și abilitățile dobândite pe parcurs, poți decide de comun acord cu restul echipei sarcinile de lucru.

_________________________________________________________________________________________

Ce vei primi în schimb? 

  • Oportunități multiple de învățare, atât la nivel național, cât și internațional – diverse workshopuri, traininguri și contexte de dezvoltare personală și profesională, organizate de FITT sau în care suntem parteneri;
  • Mediu de lucru prietenos, într-un ONG condus în totalitate de tineri și cu activitate concentrată asupra tinerilor;
  • Un program de lucru flexibil, dacă ești student/ă, dacă ai un alt loc de muncă sau altă responsabilitate ce-ți permite doar un post part-time;
  • Posibilitatea de a avansa, în funcție de rezultate.

_________________________________________________________________________________________

Ce zici?

Dacă ți-am stârnit măcar un pic interesul, trimite-ne CV-ul și o scrisoare de motivație la adresa office@fitt.ro și dacă ne place ce ne trimiți, te chemăm la un interviu.

Ai timp până în 20 octombrie să ne dai de știre că ți-ar plăcea să ni te alături.