Salutare! A venit timpul să ne întregim echipa cu 2 persoane dornice să-și aplice cunoștințele într-o organizație neguvernamentală pentru tineret, pe următoarele posturi vacante:
Lucrător de tineret – full time
Cerințe: studii medii, experiență în lucrul cu tinerii sau în domenii relevante, abilități de comunicare și interacționare cu tinerii, capacitatea de a lucra într-o echipă și de a gestiona proiecte multiple, cunoașterea limbii engleze și a tehnologiilor moderne (diploma de formator reprezintă un avantaj).
Atribuții principale:
- Contribuie la realizarea și implementarea programului de activități pentru tineret;
- Creează materiale educaționale și informaționale pentru tineri;
- Contribuie la colectarea nevoilor tinerilor;
- Susține și facilitează activități educaționale recurente pentru tineri, pe baza nevoilor colectate;
- Facilitează procesul de învăţare nonformală şi informală;
- Utilizează tehnici şi metode nonformale în lucrul cu tinerii;
- Contribuie la dezvoltarea de procese participative în rândul tinerilor, prin organizarea de consultări, sesiuni de dialog cu decidenții, implicarea tinerilor în luarea deciziilor;
- Gestionează eficient resursele în crearea de activități;
- Administrează evenimentele destinate tinerilor din punct de vedere administrativ;
- Contribuie la implementarea proiectelor existente, dedicate tinerilor;
- Contribuie la dezvoltarea de noi proiecte și programe pentru tineri;
- Realizează evaluări și raportări în urma activității de tineret desfășurate;
- Participă la sesiunile de training interne şi la întâlnirile periodice cu echipa;
Specialist marketing – full time
Cerințe: studii superioare, minimum un an experiență în domeniul comunicării, PR, jurnalism sau marketing, cunoștințe avansate despre gestionarea platformelor de socializare și WordPress, cunoștințe avansate în marketing și PR, în comunicarea verbală și scrisă, precum și în gramatica limbii române și engleze, abilități de lucru în echipă, în condiții de limită de timp și cu volum mare de informații, exprimare facilă în fața unui public, coordonarea unei echipe, facilitare de sesiuni de formare în domeniu, utilizare Canva.
Atribuții principale:
- Gestionarea canalelor de comunicare ale fundației;
- Elaborarea şi actualizarea site-ului și a platformelor de socializare ale fundației;
- Dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing și a modalităților de promovare a activităților FITT pe plan intern și extern pentru a ajunge la publicul țintă prin canale adecvate (social media, e-mail, spoturi publicitare, campanii guerilla, TV etc.).
- Planificarea și realizarea conținutului distribuit, a campaniilor de promovare, precum și a activităților conexe;
- Urmărirea rezultatelor campaniilor de promovare;
- Gestionarea bazei de date a contactelor media și monitorizarea aparițiilor media în online și offline;
- Reprezentarea fundației în relație cu partenerii și cu presa;
- Asigurarea respectării Manualului de Identitate Vizuală FITT atât intern, cât și extern;
- Elaborarea comunicatelor de presă, prezentărilor, articolelor pentru website, newsletterelor, broșurilor etc.;
- Coordonarea echipei de voluntari în compartimentul de Promovare și monitorizarea îndeplinirii responsabilităților asumate;
- Întocmirea rapoartelor pe care le prezintă periodic Directorului de departament;
- Dezvoltarea de politici pentru fidelizarea beneficiarilor existenţi;
- Dezvoltarea unor campanii de informare, educare, conștientizare și de creare de legături noi.
Fișă de post – Specialist Marketing
Vrei să te alături unei echipe de tineri pe unul dintre posturile deschise? Trimite-ne CV-ul tău pe programe@fitt.ro până în 25 octombrie.